.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
براي چهل و چهارمين‌بار ؛
اوباش مخوف مازندران دستگير شد
شمال نیوز: شرور معروف به نام (م.ن) 27 ساله از يکي از شهرهاي همجوار آمل که سابقه قضايي در برخي از شهرهاي کشور را دارد دستگير شد.

شمال نیوز: فرمانده انتظامي آمل گفت: شرور 27 ساله مازندراني به نام (م.ن) با سابقه شرارت و جرايمي در سطح کشور بامداد دیروز در دام قانون افتاد.

به گزارش شمال نیوز، فرمانده انتظامي آمل صبح ديروز در نشست مطبوعاتي اظهار کرد: شرور معروف به نام (م.ن) 27 ساله از يکي از شهرهاي همجوار آمل که سابقه قضايي در برخي از شهرهاي کشور را دارد ساعت 1:50 دقيقه بامداد امروز دستگير شد.

ولي‌الله گنجيان مقدم افزود: اين شرور براي نخستين‌بار در سال 1383 اقدام به چاقوکشي کرده و در 31 فروردين 84 دستگير و روانه زندان شد.

وي با اشاره به اينکه برابر اسناد و سوابق (م.ن) براي چهل و چهارمين بار از سال 83 تاکنون دستگير شده است، تصريح کرد: دستگاه قضا در هر دستگيري اين شرور با قاطعيت و به خوبي وارد عمل شده و اين فرد نيز همه حبس‌هاي خود را تحمل کرده است.

فرمانده انتظامي آمل با اعلام اينکه شرارت، چاقوکشي، قدرت‌نمايي با سلاح گرم و شکاري، تيراندازي، زورگيري و يک فقره سرقت در پرونده شرور مازندراني مشاهده مي‌شود، يادآور شد: اين شرور پرونده‌هايي هم در استان البرز و شهرستان کرج دارد و در امر شرارت چهره کشوري است.

گنجيان مقدم با تشريح چگونگي عمليات دستگيري اين فرد گفت: نامبرده ساعت 1:50 دقيقه بامداد ديروز با رصد اطلاعاتي عوامل انتظامي مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از دستگيري هم‌اکنون در بيمارستان به سر مي‌برد.

اين مسئول با اشاره به اينکه از يک ماه گذشته تاکنون 3 اراذل و اوباش در شهرستان آمل با اصابت گلوله زمين‌گير شده‌اند، بيان کرد: شرور (م.ن) بعد از 2 ماه متواري بودن روز شنبه وارد شهرستان آمل شده و با رصد اطلاعاتي به منزل يکي از دوستان خود در رضوان 22 رفته است.

البته در اين عمليات به همراه اين شرور يک مرد و يک زن نيز دستگير شدند که هيچ يک از آنها مسلح نبودند.

گنجيان‌ مقدم با اعلام اينکه شهرستان آمل جايي براي قدرت‌نمايي و عرض‌اندام اراذل اوباش نيست، ادامه داد: بهتر است افراد متواري هرچه زودتر خود را معرفي کنند، زيرا در هر سوراخ موشي مخفي باشند از چشم نيروي انتظامي به دور نيستند.

فرمانده انتظامي آمل با اشاره به درج اخبار غيرواقعي از عمليات ماموران انتظاميي در يکي از پايگاه‌هاي خبري محلي اظهار کرد: در مقابل درج اخبار غير واقعي پيگيري‌هاي لازم انجام مي‌شود زيرا نبايد اصحاب رسانه دست به بيان ناامن بودن شهرستان و تشويش اذهان عمومي بزنند.

وي با اشاره به اينکه برخي افراد در فضاي مجازي نيز اقدام به انتشار فيلم‌هايي مبني بر بزرگ‌نمايي خود مي‌زنند، گفت: اين افراد بيشتر دچار کمبود شخصيتي بوده و هدف خاصي از انتشار اين فيلم‌ها ندارند./ باشگاه خبرنگاران
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1394
متاسفم!دستگاه ... و.... و... بایدبرن بمیرن که این افراد50بارشرارت نکنن.واقعاًخجالت آوره.روتون شده این خبررادرج کردین ؟
ناشناس 28 دي 1394
کسی که چهل و چهار بار به دلیل جرم های مختلف دستگیر شده چرا باید آزادانه در شهر بچرخه چرا چهل و چهار بار ؟؟؟؟؟؟ چهار بار هم اشتباه است
علی 28 دي 1394
جدیدا مرسوم شده ارازل و اوباش مازندران در فضای مجازی به انتشار فیلم اقدام می نمایند ودر فیلم رکیک ترین الفاظ رو بکار میبرند جای تعجب است چرا هیچ مقامی اعم از انتظامی و امنیتی واکنشی نشان نمیدهند جناب سردار جعفری نسب مردم انتظار برخورد قاطع دارند لطفا اقدام فرمایید
علی 27 دي 1394
یعنی 44 بار به مردم بیچاره اسیب زده فکر نمی کند دیگه تمام بشه به خدا این مردم مظلوم گناه دارند....
جورین سر 28 دي 1394
دستگاه قضا در هر دستگيري اين شرور با قاطعيت و به خوبي وارد عمل شده و اين فرد نيز همه حبس‌هاي خود را تحمل کرده است
اگه با قاطعیت عمل میکردین که همون دفعه اول آدم میشد نه اینکه طی مدت ده سال 44 بار بازداشت بشه!!!!!
نا شناس 28 دي 1394
دوستان نیروی انتظامی و خصوصا قضایی کشور هنوز امیدوارند تا این به اصطلاح خودشان شرور یک چند نفری را روانه دیار باقی نمایند تا آن وقت شاید مرحمتی نمایند و این آقا را به سزای عملشان برسانند . چاقوکشی و ارعاب و ایجاد مزاحمت برای مردم و نوامیس آن ها و...که جرم نیست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.074 seconds.